Totálny výpredaj záhradných fóliovníkov. Zľavy až do 60%. Svoj nový fóliovník alebo príslušenstvo kúpite len teraz v najlepšej cene na trhu. Ponáhľajte sa, zásoby sa rýchlo míňajú.

Zapoj sa do Foxi FIT výzvy!

Zapoj sa spoločne s nami do Foxi FIT výzvy a prekonaj tak sám seba! 

Čo tým získaš?

Zapojením sa do výzvy urobíš niečo pre seba a svoje zdravie - a to je v dnešnej dobe veľmi dôležité. 

FOXIFIT_vyzva2

Ako sa zapojiť?

Splň aspoň jednu z 30-tich výziev a zdieľaj ju na svojich sociálnych sieťach (Facebook, Instagram). Či už zvolíš fotku, krátke video alebo boomerang je len na tebe.

 

Označ nás na v príbehu na svojom profile hastagom #foxifitvyzva.

Daj "like" na náš profil na Facebooku alebo Instagrame.

Zapojiť do výzvy sa môžeš od 15.1.2021 do 15.2.2021.

Držíme Ti prsty! 

 

1.  Vyskúšaj nový zdravý recept.

zdrave_jedlo

2.  Dnes sa vyhýbaj výťahu a použi len schody.

Pomôže ti to okysličiť organizmus a podporiť činnosť srdca.

pouzi_schody

3.  Zjedz aspoň 3 druhy ovocia alebo zeleniny - tvoje telo sa ti poďakuje.

Ovocie a zelenina obsahujú množstvo vitamínov, minerálov a antioxidantov, ktoré sú prospešné pre tvoje zdravie.

ovocie_zelenina

4.  Vypi aspoň 2 litre vody.

Prekvapíš pečeň a naštartuješ svoje trávenie.

pitny_rezim

5.  Vyspi sa ako kráľ či kráľovná (aspoň 8 hodín) - oddýchnutí ľudia prijímajú menej kalórií

Spánok je pri chudnutí rovnako dôležitý ako cvičenie a zdravá strava. 

spanok

6.  Ponaťahuj sa - už iba krátky strečing ti pomôže rozprúdiť krv v tele. 

strecing

7.  Zjedz za hrsť orieškov - obsahujú zdravé tuky, ktoré ti pomáhajú rozmýšľať.

oriesky

8.  Dopraj si malý cheat - malý kúsok čokolády, alebo obľúbenú sladkosť. 

Dodržiavaj princíp 80/20 - 80% z denného príjmu má pozostávať z nutrične vyváženej stravy, 20% môže pozostávať z dobrôt (sladkosti, pizza, alkohol,...)

cheat

9.  Rozprúď si krv a zatancuj si na svoju obľúbenú pesničku.

Pohyb pri dobrej hudbe ti vyplaví z tela endorfíny - hormóny šťastia.

 

10.  Doplň vitamín C - posilníš tak imunitu.

Vedel si, že vitamín C môže skrátiť trvanie choroby o 1 až 2 dni? Potraviny s najväčším množstvom tohto vitamínu sú napríklad: čierne ríbezle, paprika, kiwi, kyslá kapusta.

 vitamin_C

11.  Urob si čas len pre seba a relaxuj - znížiš tým stres a napätie.

relax

12.  Prečítaj si aspoň jeden článok o cvičení z našej poradne.

Vzdelávanie je účinná forma na podporu mozgovej činnosti. V našich článkoch navyše nájdeš zaujímavé tipy a inšpirácie nielen na domáce cvičenie.

 

13.  Choď na prechádzku do prírody.

Pohyb na čerstvom vzduchu ti zlepší náladu.

 

14.  Urob za deň aspoň 10 000 krokov.

Chôdza je najprirodzenejší pohyb pre tvoje telo. 

chodza

15.  Daj si s nami rýchle a zdravé raňajky - smoothie.

Raňajky sú základ dňa. Začni ho s poriadnou dávkou vitamínov, ktoré ti dodajú energiu na celý deň.

smoothie

16.  Urob niečo pre svoj osobný rozvoj - prečítaj si knihu.

knihy

17.  Urob si poriadok v izbe, dome alebo byte.

upratovanie

18.  Zjedz jablko. 

Jablko obsahuje viac ako 20 minerálnych látok, vitamínov, enzýmov a pektínov. Až 85% z jablka tvorí voda, čím prispeješ k hydratácií organizmu.

 

19.  Vypi pohár vody s citrónom a kurkumou.

Tento super nápoj má vďaka obsahu kurkumy silné antivírusové účinky.

voda_s_citronom_kurkuma

20.  Medituj aspoň 10 minút - zrelaxuješ tak svoje telo aj myseľ.

 

21.  Priprav si vegetariánske alebo vegánske jedlo.

Trávenie rastlinnej stravy vyžaduje menej energie ako živočíšna strava. Skús preto aspoň jeden deň nejesť mäso a uvidíš, že sa budeš cítiť oveľa lepšie.

veganske_jedlo

22.  Doplň vitamín D.

Vitamín D najčastejšie prijímame zo slniečka, ktoré nám v tomto období chýba. Tento vitamín je dôležitý pre tvoje kosti, zuby. Najčastejšie je obsiahnutý v rybách alebo vajíčkach.

vitamin_D

23.  Zjedz celú mrkvu - je to najbohatší zdroj betakaroténov.

mrkva

24.  Dopraj si čerstvý vzduch aj v interiéri a dôkladne vyvetraj.

 

25.  Priprav si zeleninový alebo ovocný šalát.

Ovocie a zelenia sú tým najlepším zdrojom vlákniny, ktorá je dôležitá pre správnu funkciu čriev. 

salat

26.  Vypi aspoň 1 šálku bylinkového čaju.

Pitím bylinkových čajov podporíš vylučovanie toxínov z organizmu.

pitie_caju

27.  Urob dnes aspoň 10 drepov.

Vďaka drepom si zväčšíš kapacitu pľúc.

28.  Venuj dnes viac času rodine - upevníš tým medziľudské vzťahy

Venuj sa svojim najbližším, s ktorými bývaš pod jednou strechou. Sociálny kontakt a dobré vzťahy sú rovnako veľmi dôležité. Rozprávajte sa, pozrite si spoločne film alebo si zahrajte hru.

cas_s_rodinou

29.  Upeč fit koláč - aj maškrtenie môže byť zdravé

zdravy_kolac

30.  Mysli pozitívne a buď vďačný

Odlož starosti bokom a nájdi na dnešnom dni niečo pekné. Pozitívne myslenie ťa posúva vpred.

namaste